Verzend & Retourneren

Verzendmogelijkheden

Horecacentrum Brabant biedt verzendmogelijkheden voor elk product in ons assortiment. In onze webwinkel kun u bij ieder product zien wat de verzendkosten zijn. Wij werken voor verzending en levering met onze eigen vervoerder. De verzendkosten vind u per product op de productpagina terug. Verzendkosten gelden voor Nederland excl. de eilanden. Tevens is verzending mondiaal mogelijk, vraag naar de mogelijkheden. Wanneer u meerdere dingen ineens neemt kunnen wij vaak wel iets combineren om de verzendkosten te minimaliseren. Naast levering is het natuurlijk ook altijd mogelijk om uw producten bij ons op locatie af te komen halen.

Retourneren

in geval van mankementen kunt u altijd contact met ons opnemen om retournering te bespreken. Stel ons per email op de hoogte van uw reden van aanvraag voor retournering en vermeld hierbij het bestelnummer.

Het is van belang dat u kopie van van de factuur in uw mail mee verstuurd. Op deze manier kunnen wij uw aanvraag sneller verwerken en sneller contact met u opnemen om uw retouraanvraag te bespreken. Emails voor retourneringen kunt u versturen naar info@horecacentrumbrabant.nl

Voorwaarden voor retourneren particuliere klanten

  • Wij hanteren 14 dagen bedenktijd.
  • Geef per mail naar info@horecacentrumbrabant.nl aan wat de reden van uw retouraanvraag is, en om welk product het gaat. Stuur ook een kopie van de factuur mee.
  • Verkeerde maat besteld? Dat is helaas geen geldige reden om te retourneren (meet altijd zelf voordat u besteld goed op of ons product past. Wij vermelden altijd de exacte afmetingen van onze producten)
  • Het product is ongebruikt, in dezelfde staat als bij aankoop, compleet en zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • Bij retourzending wordt het product voldoende beschermend verpakt, zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • De retourkosten zijn voor uw eigen rekening
  • Horecacentrum Brabant kan het retour nemen van producten weigeren als niet aan de voorwaarden voor retourneren is voldaan.

Voorwaarden voor retourneren zakelijke klanten

  • Mocht er niets mis zijn met het product dan zullen wij 30% van het totale aankoopbedrag in rekening brengen.
  • Geef per mail naar info@horecacentrumbrabant.nl aan wat de reden van uw retouraanvraag is, en om welk product het gaat. Stuur ook een kopie van de factuur mee.
  • Verkeerde maat besteld? Dat is helaas geen geldige reden om te retourneren (meet altijd zelf voordat u besteld goed op of ons product past. Wij vermelden altijd de exacte afmetingen van onze producten)
  • Het product is ongebruikt, in dezelfde staat als bij aankoop, compleet en zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • Bij retourzending wordt het product voldoende beschermend verpakt, zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
  • Horecacentrum Brabant kan het retour nemen van producten weigeren als niet aan de voorwaarden voor retourneren is voldaan.

Advies voor het plaatsen van een bestelling

  • Controle: Controleer de afmetingen en het voltage van het apparaat voordat u bestelt. Voor grotere apparatuur kan een krachtstroomaansluiting nodig zijn.
  • Persoonlijk Advies: Bij twijfel of vragen over de geschiktheid van een product, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij bieden onafhankelijk en persoonlijk advies om te zorgen dat u de juiste keuze maakt. Wij zijn bereikbaar via telefoon en e-mail.