Verzend & Retourneren

Verzendmogelijkheden

Horecacentrum Brabant biedt verzendmogelijkheden voor elk product in ons assortiment. In onze webwinkel kun je bij ieder product zien wat de verzendkosten zijn. Wij werken voor verzending en levering met onze eigen vervoerder. Naast de verzendkosten vind je ook de geschatte per product op de productpagina terug. Naast levering is het natuurlijk ook altijd mogelijk om je producten bij ons op locatie af te komen halen.

Retourneren

Wanneer een product niet aan uw verwachting voldoet of in heet geval van mankementen kunt u altijd contact met ons opnemen om retournering te bespreken. Stel ons per email op de hoogte van uw reden van aanvraag voor retournering en vermeld hierbij het bestelnummer.

Het is van belang dat u kopie van van de factuur in uw mail mee verstuurd. Op deze manier kunnen wij uw aanvraag sneller verwerken en sneller contact met u opnemen om uw retouraanvraag te bespreken. Emails voor retourneringen kunt u versturen naar info@horecacentrumbrabant.nl

Voorwaarden voor retourneren particuliere klanten

  • Wij hanteren 14 dagen bedenktijd.
  • Geef per mail naar info@horecacentrumbrabant.nl aan wat de reden van uw retouraanvraag is, en om welk product het gaat. Stuur ook een kopie van de factuur mee.
  • Verkeerde maat besteld? Dat is helaas geen geldige reden om te retourneren (meet altijd zelf voordat u besteld goed op of ons product past. Wij vermelden altijd de exacte afmetingen van onze producten)
  • Het product is ongebruikt, in dezelfde staat als bij aankoop, compleet en zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • Bij retourzending wordt het product voldoende beschermend verpakt, zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • De retourkosten zijn voor uw eigen rekening
  • Horecacentrum Brabant kan het retour nemen van producten weigeren als niet aan de voorwaarden voor retourneren is voldaan.

Voorwaarden voor retourneren zakelijke klanten

  • In sommige gevallen kan voor het retourneren van producten 30% van het totale aankoopbedrag in rekening worden gebracht.
  • Geef per mail naar info@horecacentrumbrabant.nl aan wat de reden van uw retouraanvraag is, en om welk product het gaat. Stuur ook een kopie van de factuur mee.
  • Verkeerde maat besteld? Dat is helaas geen geldige reden om te retourneren (meet altijd zelf voordat u besteld goed op of ons product past. Wij vermelden altijd de exacte afmetingen van onze producten)
  • Het product is ongebruikt, in dezelfde staat als bij aankoop, compleet en zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • Bij retourzending wordt het product voldoende beschermend verpakt, zo ver mogelijk in originele verpakking.
  • De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
  • Horecacentrum Brabant kan het retour nemen van producten weigeren als niet aan de voorwaarden voor retourneren is voldaan.